středa 26. prosince 2012

Lamcôme Virtuôse

Nedávno jsem se rozepsala o řasence Lancôme Hypnôse. Ta řasenka mě naprosto dostala. A tak si myslím, že asi budu dlouho hledat lepšího konkurenta. Nicméně v krabičce, kterou jsem si koupila na letišti byly dvě řasenky a ta druhá nese název Lancôme Virtuôse.
Tato řasenka má na rozdíl od řasenky Hypnôse zahnutý kartáček a po nanesení zjistíte, že už nedělá tak výrazné řasy jak Hypnôse. Ale na druhou stranu řasenka Virtuôse je perfektní, když máte jemnější líčení a nepotřebujete mega řasy, ale jen je tak decentně prodloužit a mít je takové oddělené a jemňounké bez zbytečného zatížení hutnou řasenkou. Na jemnější líčení je fakt moc dobrá. Hodně lidí si před nanesením řasenky na řasy štěteček otírá v papírovém kapesníčku, aby řasy vypadaly přirozeněji. Tak pro ně mám dobrou zprávu, s řasenkou Virtuôse, už nebude potřeba.
Ale zase když si dáte více vrstev jako já, výsledek je perfektní i pro ty, kteří milují výrazné řasy. Musím zdůraznit, že se řasy vůbec neslepují a po několika vrstvách se řasenka vůbec nežmolkuje. Rozhodně palec nahoru :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat