neděle 30. prosince 2012

Termální voda Avène

Termální voda Avène ve spreji má jedinečné a konstantní složení, které ji dodává zklidňující účinky. Její využití je perfektní. Zklidňuje kožní zarudnutí, podráždění např. po pobytu na slunci, po nevhodném použití krému, ...
Já mám vždy po ruce dvě balení, jedno velké 300 ml a druhé malé 50 ml, které nosím hlavně v létě neustále v kabelce a je také úžasné na cestování, především do letadla, kde vás příjemně osvěží. Termální vodu používám především pro osvěžení, a to když se dlouho do noci učím, a už nemám energii, tak sáhnu po této termální vodě, která mě příjemně povzbudí. Také po odlíčení ji skoro vždy používám, někdy před nanesením krému, jindy po nanesení krému. Někdy i před odlíčením, aby mi líčidla, především na očích jemně povolila. Nebo jak už jsem psala, po opalování i během něho se jím osvěžuji. Opravdu perfektní věc. 
Velice oceňuji variaci velikostí. Pořídíte je v lékárnách a 300 ml vás vyjde na nějakých cca 300 Kč, menší 150 ml cca za 200 Kč a nejmenší 50 ml okolo 100 Kč. Jak říkám nejlepší je mít doma velké balení a nejmenší neustále po ruce. 


Žádné komentáře:

Okomentovat