středa 16. ledna 2013

Tipy & Triky: Vlasové zábaly na noc

Ve čtvrtek jsem byla u kadeřnice. Mám hodně zničené vlasy od neustálého melíru. Bohužel se mi melírované vlasy začaly lámat. Je to také díky vybělování, nemám totiž ráda žlutý odstín. No ale bohužel ho teď budu muset snést, protože mám tak poničené vlasy, že šampón na vybělení musím nechat v klidu a i žehličku mám zakázanou, jenže to moc nevydržím. Prostě kombinace melíru, bělícího šampónu a žehličky je pro mé vlasy vražedná. 
Tak mi kadeřnice doporučila, ať si dělám zábaly. Umyji si vlasy, buď jedno mytí nebo dvě, to už je na mě. Poté si mám vlasy vysušit jen do ručníku. Protože masky a veškeré olejíčky se do vlasů lépe dostávají, když jsou vlasy mokré,. To je díky tomu, že je ten vlas otevřený a tak dokáže lépe vstřebat různé přípravky. Nanesu na vlhké vlasy masku po celé délce. Zabalím si vlasy do mikrotenového sáčku a dám si přes hlavu ještě čepici, aby se tam drželo teplo a takto jdu spát. Po probuzení vlasy jen opláchnu vodou. Samozřejmě, že vlasy budou mastnější, ale když nikam nepůjdu, tak to vůbec nevadí. Pokud bych šla, tak použiji i šampón.
Zatím se furt něco děje, takže jsem neměla šanci to vyzkoušet. Nicméně už dříve jsem si dělala takovéto zábaly a používala místo masek olejíčky. I když jsem neměla vlasy vlhké, tak šlo také poznat, že jsem je hydratovala. 

Žádné komentáře:

Okomentovat