pondělí 25. března 2013

Béžová, růžová, ...

Ach jo, dnes bylo tak škaredě. Já už tak chci jaro. Nejkrásnější období v roce!!!

V sobotu bylo na rozdíl od dneška sluníčko. A moje nálada byla úplně jinde :-) a tak jsem se stavila podívat do obchodu a neodolala jsem těmto věcem. Už mám totiž nošení tmavých barev dost. A tak jsem podvědomě sáhla po těchto věcičkách. Aby mě svou lehkostí a jemností navnadily na jaro. 

Kabelek ve světlých odstínech ani moc nemám. Ale hlavně mi vyhovuje její velikost :-) A pro psaníčka mám slabost, takže jsem ho tam nemohla nechat. Ale dalo by se použít i do kabelky na doklady, ... i když kabelka je velmi praktická a uvnitř obsahuje pouzdro na zip, které nejde vidět a uchová věci v bezpečí, což se mi líbí. I díky přehlednosti, protože je hluboká a já budu vědět, že důležité věci mám právě v této kapse. No a to bych nebyla ani já, kdybych neodešla s nějakým doplňkem ... :-) 







Trocha inspirace :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat