pátek 15. března 2013

Collistar Gloss design

S kosmetikou Collistar jsem se setkala poprvé, i když do Douglase chodím často, ale nějak mě nikdy nic nezaujalo. S tímto výběrem lesku mi pomohla prodavačka a musím říct, že dobře.
Musím začít tím, že tento lesk je dlouhotrvající. Mnohé lesky jsou hned slíbatelné a za chvilku ani nevíte, že jste jej měli na sobě. Tento opravdu cosi vydrží.
Vůní je nevýrazný. Jen jemňunká, řekla bych vanilková, nevtíravá vůně, která po nanesení nejde ani cítit. Takže kdo nemá rád převoňané lesky, se tohoto nemusí bát.
Můj požadavek byl na přirozený matný lesk bez třpitek a tak se mi do rukou dostal tento v odstínu 10. A bylo hned rozhodnuto, beru :-) 7ml stojí 509,- Kč. Jen mě mrzí, že za ty prachy se mi uvolnilo zlaté víčko od umělohmotného uzávěru, který drží štěteček. No škoda, že nepoužili víc lepidla!










Žádné komentáře:

Okomentovat