čtvrtek 7. března 2013

Lak na nehty Rimmel - 60 seconds

Málem jsem úplně zapomněla, že tento lak mám. Koupila jsem si ho koncem léta a měla jsem ho na sobě jednou. A nemůžu si pomoct, ale ta barva mi najednou připomněla jaro. Jemná, starorůžová barva. 
Co mám ráda na tomto laku je široký štětec. Mně osobně se s ním pracuje moc dobře. Jen je škoda, že musím aplikovat tři vrstvy laku, abych byla spokojená s výsledkem. Protože i při druhé vrstvě mám na nehtu, jak to nazvat "holá" místa. Určitě víte, co tím myslím. Až při třetím přetření je barva krásně sytá a sjednocená. Ale většinou pastelové barvy světle růžových barev je třeba aplikovat více. Aspoň mně to tak přijde.
Je to rychlo schnoucí lak, při jednom přetření trvá zatuhnutí 60 sekund. S tím jsem neměla problém, samozřejmě při první vrstvě. Dále už to neplatí. Většinou ale když aplikuji třetí vrstvu, tak ji nechávám na další den. Protože tři vrstvy už schnou pomaleji, takže první den dám dvě a pak následující dám třetí vrstvu, aby se mi na laku nedělaly bublinky. 
Lak je v odstínu 405 rose libertine. A už si bohužel nepamatuji kolik stál :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat