úterý 12. března 2013

Lancôme Vernis In Love lak na nehty

Už delší dobu jsem neměla tmavě fialový lak. A lak od značky Lancôme ještě nikdy, tak sem si řekla, že ho vyzkouším. Moc se mi líbí tato fialová barva v odstínu 441N. Celkem nabízejí v kolekci Vernis in Love 24 odstínů. Ještě mě tam zaujala jedna barva. Světle korálová, není vůbec výrazná, ale jemňunká a moc příjemná. 
Mám teď na nehtech tři vrstvy, ale i dvě vypadaly pěkně. Lakovala jsem se v sobotu a dnes v úterý mám minimálně oprýskaný ukazováček a palec. A vzhledem k barvě laku, protože na tmavých barvách hned vidíte kontrast oprýskaného laku, tak jsem spokojená. Konzistence mi přijde tak akorát tekutá. Štěteček je plochý, lehce širší, než mají ostatní laky, ale není extra široký jako např. od rimmel. A teď jsem si uvědomila, že jsem s ním ani nepřetahovala, protože nevím jak to, ale s některými štětečky, leč se snažím, tak si prostě namaluji i prsty. A s tímto štětečkem mám nehty dokonale nalakované. A ještě si neodpustím nenapsat, že se mi moc líbí design :-) Koupíte v Douglasu, 6 ml stojí 370,- Kč.





Žádné komentáře:

Okomentovat