pondělí 4. března 2013

Mary Kay True Dimensions rtěnka

Novinka u Mary Kay. Rtěnka na rty True Dimensions. 
Už nějakou chvíli jsem si rtěnku nekoupila, tak jsem se úplně těšila, než mi přijde. Když jsem rtěnku poprvé aplikovala na ústa, tak mě jakoby brněly. Je to způsobeno tím, že tyto rtěnky stimulují ve rtech tvorbu kolagenu a dělají tak plnější rty. Mají taky léčivé hojivé účinky díky vitamínům A, E, C. Vůně je příjemná, nevtíravá. Přijde mi, že i hydratuje. Nemám vůbec pocit suchých rtů, jsou pěkně vláčné. A to je díky mangovému máslu, které obsahují.
Výdrž je dost dobrá. Když už nemáte krémovou konzistenci na rtech, tak vám ještě dlouhou dobu vydrží rty zabarvené ve vašem odstínu. Je nabízena v devíti odstínech. Já jsem si koupila Color Me Colar. Zajímavé je otevírání rtěnky. Zatlačíte na průhledné víčko rtěnky a rtěnka se vysune z obalu. Cena 430,- Kč







Žádné komentáře:

Okomentovat