neděle 14. dubna 2013

Moje každodenní rutina

Čištění pleti považuji za samozřejmost, jako je pro mě čištění zubů ráno i večer. Tak i mou pleť zbavím každé ráno i večer nečistot. Nezabere mi to víc jak tři minuty.

Já používám celou sadu od Mary Kay. Jmenuje se Botanical Effects. Je plná přírodní látek, které obnoví její zdravou zářivost. Obsahuje speciální rostlinný komplex bohatý na antioxidanty.





Na čištění pleti používám tento čistící krém Botanical effects od Mary Kay. Tento krém spolehlivě a šetrně  odstraní make-up a nečistoty. Nanesu malé množství krému na ruce spolu s vodou a umyji si s ním obličej krouživými pohyby. Nakonec opláchnu vodou a osuším pleť. Cena za 113 g je 490,- Kč





Potom pleť tonizuji. Na vatový tampónek nastříkám tonikum. A celý obličej setřu tímto tampónkem. Na něm se mi uchytí poslední nečistoty, které je potřeba dočistit. A zároveň tonikum stáhne póry a připraví  pleť na použití krému. Cena za 147 ml je 540,- Kč





Hydratační krém je moooc důležitý. Tento krém se krásně vstřebává a já jsem s ním maximálně spokojená, protože se nemusím bát, že by má pleť nebyla hydratovaná. Většinou jsem trpěla na suchá místa okolo nosu. Po užívání tohoto krému mi tento problém zmizel a já mám opravdu šťavnatou pleť :-) cena za 88 ml je 640,- Kč





Hydratační masku používám jednou týdně. Krásně hloubkově čistí a hydratuje pleť. Vždy po použití cítím, jak je moje pleť nacucaná hydratačními látkami. Na masku si vždy udělám čas v neděli. Už je to skoro takový nedělní rituál :-) Cena za 113 g je 540,- Kč



Celá sada Botanical Effects

Žádné komentáře:

Okomentovat