pondělí 1. dubna 2013

PALMOLIVE sprchový gel s vůní černé orchideje

Co více napsat, než že úžasně voní!! Jsem z toho úplně nadšená :-) A objevila jsem doma i tuhé mýdlo na ruce, takže jsem zvědavá, ale myslím, že bude vonět stejně krásně. Opravdu luxusní vůně. 
Líbilo by se mi tak i tělové mléko v této vůni. Prostě celá řada :-) A spolu se 100% přírodními výtažky z orchideje obsahuje i aloe vera. No už se zase těším na večer, jak se budu koupat :-)

Na fotkách je i nafoceno přírodní tuhé mýdlo, které obsahuje květy z levandule. Pokud někdo miluje levanduli, tak můžu jen doporučit. Vůně je opravdu intenzivní. Dostala jsem toto mýdlo darem a moc mě potěšilo. Je to zase něco jiného, než co koupíte běžně v drogériích. 
Vyrábí to firma Ovis. Je to rodinná firma z rakouska a zabývá se právě přírodní kosmetikou. 






Žádné komentáře:

Okomentovat