čtvrtek 4. dubna 2013

SCREEN Pure D´argan

Dostala jsem od svojí kadeřnice vzoreček. Ona ví, že miluju nové vůně, vždy jsem hrozně ráda, když mi dává nový olejíček, masku, ... miluju to vnímání nové vůně. Vlasové produkty mi vždy hrozně voní. Kdysi si myslela, že mi ten olejíček dávala, ale já jí říkám, takovou vůni jsem ještě necítila, fakt jsem to neměla na vlasech, a pak si uvědomila, že opravdu ne :-)

Ve vzorečku byl šampón a olejíček na vlasy. Šampón byl na jedno použití, takže nemůžu posoudit, jaký bude mít vliv na vlasy po delším používání, ale vůně byla moc příjemná, a vlasy jsem po něm měla příjemné na dotek. Jednou jsem zkusila a nebyla vůbec zklamaná.

Olejíček mi vyšel na čtyři použití. A musím říct, že je to silný konkuren Elixiru 79, na který nedám dopustit. Tento olejíček je světle zlatavý a voní hodně sladce, jako bych cítila vůni vanilkových rohlíčků. A vlasy jsem měla moc hezky vyživené, vůbec mi nešly vidět mé poškozené vlasy od barvení. Byly plné života, jakoby krásně hydratované.

Opravdu Vám můžu tento výrobek doporučit!!! Byla jsem moc spokojená. Bohužel ale nevím cenu, tu Vám zjistím :-) na netu jsem totiž nic nenašla. Tak se musím zeptat mé kadeřnice.






Žádné komentáře:

Okomentovat