sobota 6. dubna 2013

YVES SAINT LAURENT Touche éclat

Už jsem na tento rozjasňovač slyšela tolik chvály, že jsem si ho prostě musela koupit. Byla jsem totiž zvědavá, co teda umí, když se bez něj světoví vizážisté neobejdou.

Když si člověk dá tu prácičku a jde někam na akci, kde chce vypadat perfektně, a precizně si s tím pohraje, tak si tím krásně rozzáří a vystínuje obličej. A na fotkách bude pěkně vypadat.

Já aplikuji rozjasňovat hlavně pod okolí očí. Na hranu nosu, nad hranu rtů a také jím ohraničím obočí a rozetřu do ztracena, pokud chci mít pěkné vystouplé obočí. Nebo jen pod obočí, aby jsem zdůraznila hloubku očních stínů.Je opravdu mnoho variant, kde rozjasňovač nanést a nechat vyniknout. 

Vzhledem k mé světlunké pleti jsem si vzala ten nejsvětlejší odstín 1. Pořídíte ho v parfumeriích, na internetu. Na internetu si ho objednáte už od cca 700,- Kč, v kamenných obchodech vás vyjde na 1.190,- Kč. Takže se určitě mrkněte na netu.












Žádné komentáře:

Okomentovat