čtvrtek 16. května 2013

MATRIX Mega Dust

Tento přípravek od Matrix je zázrak. Je to pudřík, který vám má zajistit velký objem vlasů, tzv. objemový pudr. Je opravdu neuvěřitelně lehoučký s maximálním objemovým efektem. Je to pro mě hrozně zvláštní věc. Protože si ho nanesu ke kořínkům a prsty zapracuji pudřík ke kořínkům vlasu. Je až neuvěřitelné, jak je pudr u kořínků vlasu jakoby "hrubý, drsný" nevím jak to popsat slovy. Protože se tam asi ty složky rozloží a vy, když si chcete opět zajet těmi prsty k těm kořínkům, tak vás to skoro nepustí. Vůbec se v podstatě k těm kořínkům nedostanete a když jo. Tak vás ty vlasy táhnou, škudlí. Je to hrozně zajímavá věc. Proto jsem ho na začátku nazvala zázrak. Tento produkt se prostě musí zkusit na vlastní kůži. A máte po tom opravdu neuvěřitelný objem. Stačí během dne jen prohrábnout zespodu a vlasy se opět nadzvednou. A to mám dlouhé vlasy, když si to dala mamka, která má mikádo, tak ty vlasy držely jak neskutečně zlakované a natupírované. 

Já jsem ho dostala od kamarádky, protože ona na takovéto věci není a nepoužívá je a tak mi ho darovala. Je to 7g balení. A ještě jsem si všimla na obalu, že existuje 5 stupňů objemu. Já mám 4. A je fakt dobrý, co teprve 5. Prodej je výhradně v kadeřnických salonech. 








Můžete posoudit sami, jak vlasy držely objem po 7 hodinách, neuvěřitelné !!!



Žádné komentáře:

Okomentovat