pondělí 10. června 2013

Květnový Senzabox

Jako by byly moje prosby vyslyšeny :-) Stěžovala jsem si kamarádce, že v senzaboxu dlouho nebyla nějaká dekorativní kosmetika. A ona se jen smála a řekla, ať si počkám, až přijdu dom, že uvidím. Ať se nechám překvapit. A přesně jak říkala ona, že jí na tom baví nejvíc to rozbalování, tak mě taky. Vždycky se mi honí hlavou, co tam bude, ...

No nejdřív mě úplně zaujala krabička, ta neměla chybu!!! Konečně ji udělali z tvrdého materiálu. Je fakt krásná a já miluju veškeré krabičky, jak už víte. No a i obsah se mi moc líbil :-) juchůů dekorativka ... Byla jsem opravdu ráda, protože to byly minule samé krémy a chtělo to změnu. Já osobně hodnotím kladně. Jen mě zamrzela barva rtěnky a očních stínů. Mám pro ně malé využití. Ale zase na experimenty, pěkně výrazné barvy :-)


 









SALOOS Balzám BioKarité Granátové jablko

Jsem moc ráda, že jsem dostala granátové jablko, protože rakytníkový balzám jsem už měla. Tento balzám příjemně až svěže voní a je určen zejména na náročné a zralé pleti obličeje, dekoltu i celého těla. No ale od pětadvaceti si myslím, že člověk může začínat používat protivráskovou péči. Protože co je lepší předcházet, nebo se potom zbavovat hlubokých vrásek, no samozřejmě, že prevence je nejlepší. No a když se to bere s rozumem, tak určitě, protože nic se nemá přehánět! Ale zpátky k balzámu. Mně tato mastná konzistence nevadí. Používám ho večer. Na den bych si ho bála natřít. Byla bych neskutečně mastná. A ani jsem to nezkoušela. Ale na dekolt, klidně i přes den, tam nevadí, když se  hrudník leskne :-) Obsahuje bambucké máslo, které dokonale hydratuje a zvyšuje její obranyschopnost, udržuje ji pružnou, vláčnou, zpomaluje proces stárnutí a má hojivý efekt. 







MAKE UP FOR EVER Rouge Artist Intense Lipstic

Opět mini balení produktu značky Make up for ever. Pro mě bohužel barva, kterou nepoužívám. Nevím proč, ale červená mi nesluší. I když jsem tuto rtěnku zkoušela a nepřipadala jsem si zas až tak úplně blbě, tak nevím, jestli bych si jí vzala do společnosti. Ani nemám hezký tvar rtů a bohužel rtěnka této barvy to vyžaduje. Jinak vůně a konzistence jsou moc příjemné. A nevysušuje rty.








MAYBELLINE Lak na nehty Colorama

Novinka od Maybelline se 70 odstíny. Tak to je služný. Jen mě trochu zklamalo, že se lak hned lehce ošoupal na konečcích nehtů. Jak můžete vidět na fotce. Lak jsem měla dva dny a udělal mi toto, no uvidíme při další aplikaci. 






YVES ROCHER Pudrové oční stníny

No barvička, kterou vůbec nepoužívám. Velká škoda, ale co už, nemůžou se každému trefit do vkusu. Někdo z ní může být moc nadšený. Ale když se té barvy nepoužije moc, tak nevypadá zas tak zle. No uvidíme.






DERMACOL Enja zpevňující sprchový gel

Hned pro začátek musím říct, že těmto zpevňujícím sprchovým gelům nevěřím. Nanesete si to na pokožku a během chviličky to spláchnete vodou. To ať mi nikdo neříká, že to během takové chviličky začne hned působit. Nicméně otestuji a pokud se budu mýlit, tak o tom samozřejmě napíši!!








YVES ROCHER 7 denní program na suchou a velmi suchou pleť

Mám teď jiné čistící přípravky na pleť, ale hned jak se k tomu dostanu a vyzkouším je. Tak vám o této sadě na pleť napíši.








YVES ROCHER Lehký rozjasňující make-up Pure Light

Tento make-up mi vyhovuje barvou. Jsem moc ráda, že do vzorku nepoužili příliš tmavý odstín. Make-up je příjemný, lehký, přijde mi, že nezatěžuje pleť, je pěkně přirozený. Krytí je jemné, vůně je příjemná. Moje první dojmy z tohoto produktu.

1 komentář:

  1. Koči, odlož mi tu rtěnku...jestli ti nepasuje, zkusila bych ji a když tak od tebe odkoupila :) jo a máš u mně ještě ten lesk, co jsi mi půjčila...

    OdpovědětVymazat