sobota 8. června 2013

YVES ROCHER Malinový ocet pro leské vlasy

Byla jsem u kamarádky v Yves Rocheru a furt sem voňala voňavky, ... a ona ať zkusím tento malinový ocet. No a následovala exploze malinové vůně. Něco neskutečného. A vzhledem k tomu, že jsem ještě ocet na vlasy neměla, tak jsem si ho koupila.

Ocet se nanáší na vlhké vlasy po celé délce a nechá se chvilku působit, potom se musí důkladně opláchnout vlažnou vodou. Tady bych ocenila nějakou pumpičku se sprejem, aby byla aplikace na vlasy příjemnější. Protože je tam jen malinkatý otvor a nejdřív jsem si nanášela ocet do dlaní a poté aplikovala na vlasy, ale pak jsem vzala celou lahvičku a nakapala si ocet na vlasy, což je nejlepší.

Ocet pěkně uzavírá strukturu vlasů, což ovlivňuje přirozený lesk vlasů. I na mých melírovaných vlasech jde vidět, že jsou vlasy lesklejší. Protože mi přijde, že jde lesk nejvíc vidět na černých vlasech. Vlasy jsou jemné a neslepují se. Ale někdy ta jemnost není na místě, když potřebujete udělat objem, tak to si radši dám jiný přípravek, ale když chci mít pocit volných, jemných, hedvábných ... vlasů, použiji právě tento.

Navíc tento přípravek neobsahuje silikony ani parabeny. A při výrobě obalu použili recyklovaný plast, aby minimalizovali dopad plastových obalů na životní prostředí.


Když to uzavřu, tak jsem s tímto octem moc spokojená, cena je taky příjemná 179,- Kč. I když preferuji přípravky na vlasy od kadeřníků, tento je moc dobrý.





Žádné komentáře:

Okomentovat