pondělí 12. srpna 2013

MARY KAY even complexion mask

Můj nedělní rituál, ... masky, masky a zase masky. Včera jsem opět nezapomněla :-)

Na masky od Mary Kay nedám dopustit. Opravdu fungují. Tentokrát jsem si vybrala rozjasňující masku, která se nechá na pokožce 10 min. Déle není potřeba, protože potom už masky nejsou účinné a je zbytečné je mít na obličeji déle. 

Miluji ten pocit, když si masku umyji. Moje pleť je po této rozjasňující masce krásně hlaďunká, taková krásně zdravá, jakoby ty buňky byly pěkně nacucaté těch potřebných vitamínů, bylinek, ... které potřebují na obnovu pleti. Fakt je hned vidět výsledek. Nejenže je pleť krásně hydratovaná, ale opravdu tato maska rozjasňuje. Vždy se mi pihy zjemní a moje pleť vypadá sjednocenější. Opravdu při dlouhodobějším používání s dalším rozjasňujícím sérem a mikrodermální sadou od Mary Kay, můžete čekat perfektní výsledky v oblasti pigmentových skvrn, které trápí spoustu žen. Mimochodem mikrodermální sada je nejlepší věc u Mary Kay. Nebojte co nejdřív Vám o ní napíšu.

Na obrázku mám jen malé balení, ale ve skutečnosti je produkt mnohem větši, má 85g.




Moje rozzářená pleť :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat