sobota 10. srpna 2013

MISS SUNSHINE


:-) :-) :-)

Tento týden byl extrémní :-) co se týče teplot. Pro někoho je to moc, já si to ale maximálně užívala. Nosit jen šatičky, plavečky, lehké tuniky, ... to je moje. Myslím, že by mě to dlouho neomrzelo.

Každou volnou chviličku jsem se snažila být na sluníčku, a pochytat trochu bronzu. 

Z této lehoučké tuniky jsem nesmírně nadšená, je tak lehunká, že jsem ji chtěla nosit pořád.


V neděli jsem vyrazila s přáteli na přírodní koupaliště do Honětic.




Nejvíc jsem byla nadšená z trampolíny. Na to by mě užilo :-) Od malička miluji skákání na trampolíně.






Pravidelně jsem se mazala opalovacím krémem.


Pokožku jsem podporovala k třpytu tímto třpytivým sprejem od Essence.


Osvěžovala jsem se vodou ve spreji od Evian. 


Chytala módní, kosmetické, ... moudra v Elle.






Žádné komentáře:

Okomentovat