pondělí 18. listopadu 2013

LANCÔME Rouge In Love

Ahoj všichni! Rouge In Love ... už ten název je tak sladký, že jsem si musela koupit růžový odstín :-) ne, ještě nikdy jsem neměla rtěnku od Lancôme, tak se to prostě muselo změnit. 

A nejvíc mě svým designem zaujala právě tato. Rtěnky mám ráda a nejvíc si kupuji v nude odstínech či meruňkových., no prostě v jemných nejlépe matných odstínech. Bohužel nemám pěkný tvar rtů a třeba červenou nemůžu mít vůbec. A tak mě to mrzí. Proto nosím ty nejsvětlejší odstíny, které nevyžadují perfektní tvar rtů. Ale tady jsem si řekla, že si koupím výraznější, tak to vyhrál tento odstín růžové 232M. 

Rtěnka i příjemně na rtech voní. A vytvoří i lesk. Není matná, obsahuje i jemňulinkaté třpytečky. No prostě moc povedená věcička.














Žádné komentáře:

Okomentovat