neděle 3. listopadu 2013

MEXX Black

Taky Vám hrozně voní pánské vůně? Já je i používám. Nejde prostě odolat ... Stejně si myslím, že pánská vůně voní na ženě jinak než na muži. 

Jak jsem ji ucítila na kamarádovi, hned jsem se ptala, co je to za parfém? A valila jsem do drogérie. No a dnes mám už snad čtvrtý :-)

Na této vůni se mi moc líbí, že je tak svěží, čistá, ... Kamarádka se nejdřív divila, že používám pánský parfém, ale když jsem jí řekla, ať si ke mně přivoní. Vůbec by nepoznala, že je to pánský parfém :-) a vonělo jí to na mně.

Tato vůně se v hlavě otevírá jemnými vodními tóny, doplněné o kořenitost pepře a svěžest mandarinek. Srdce parfému obsahuje čerstvé tóny leknínu a dřevité akordy cedru, zatímco smyslnost základu dodávají sladké, lehce kořeněné tóny pačuli, santalového dřeva a jantaru.

A co vy a pánské parfémy? Používáte, nebo byste nikdy nepoužili pánský parfém, když jste žena?






Žádné komentáře:

Okomentovat