sobota 4. ledna 2014

REMINGTON

Ahojky krásky,

po této kulmě jsem prahla už delší dobu, ale znáte to, vždycky dáte přednost něčemu jinému a pak to odkládáte. No, ale jelikož byly Vánoce, tak jsem si o kulmu od Remington CI 95 Pearl Tong řekla ježíškovi a asi jsem byla hodná :-) tak jsem ji našla pod stromečkem ;-)

Kulma je perfektní, krásně natáčí vlasy, moc se mi líbí, že je tam digitální display, který zobrazuje teplotu od 130°do 210°C. Kulma má mít zdokonalený keramický Ultimate povrch s odlesky z pravých perel, který má zajistit, že vlny budou 8x hladší a 5x trvalejší. 

Je hned zahřátá, během 30 sekund. A nemusíte se bát, když ji zapomenete vypnout, tak se po 60 minutách automaticky vypne. Jo a má 3 metry dlouhý otočný kabel. To miluji ... A taky kónický tvar, který dělá tyto krásně přirozené vlny.

Ještě ke kulmě dostanete ochranou rukavici proti popálení a tepluvzdorné pouzdro, které je hezké.

No, já jsem moc nadšená z této kulmy. Perfekto, perfekto, perfekto :-) Na obrázku mám natočené vlasy z druhého dne a perfektně vypadají, přirozené, vzdušné, na těch dalších zase nebyl čas, tak jsem vzala útokem jen konce a taky je to šmrncovní ... I love it :-)














Žádné komentáře:

Okomentovat