sobota 15. února 2014

CLINIQUE REPAIRWEAR LASER FOCUS

Ahoj KRÁSKY,

dostala jsem vzoreček od Clinique. Už jsem od nich make-up měla a vyhovoval mi moc. Protože jsem měla problematickou pelť a krásně kryl, rozhodla jsem se pro tuto značku.

Tento make-up Repairwear Laser Fosus má zajistit přirozenou krycí schopnost a pomocí aktivních látek z protivráskového séra Repairwear Laser Focus zároveň bojuje proti vráskám a pigmentovým skvrnám. Také doporučují používat spolu. Nejdřív sérum, krém, make-up, ... Takže je spíše vhodnější na zralejší pleti. Na Clinique se mi líbí, že je na všechny typy pleti, včetně suché a citlivé. Já jsem s touto kosmetikou nikdy neměla problém.

Účinky:
- přirozeně zakrývá nedostatky pleti,
- vyhlazuje vrásky,
- sjednocuje barevný tón pleti,
- chrání před UV zářením,
- dodává pleti mladistvý vzhled,
- rozjasňuje
- stimuluje produkci kolagenu

Mně se na něm nejvíc líbilo, že krásně kryje a rozjasňuje pleť. Moje pleť vypadala jako sametek spolu s minerálním pudrem od Mary Kay.

Takže můžu jen doporučit.



Žádné komentáře:

Okomentovat