úterý 4. února 2014

HYDRATATION

Ahoj holky,

je zimenka a každý se proti suchému obličeji, pokožce rukou, popraskaným rtům brání jak jen může. 

Přes zimu používám furt balzámy na rty. Zkouším, pak mám ověřené a hlavně je musím mít po ruce, tzn. všeho víc, kdyby náhodou :-)

Na ruce nedám dopustit na hydratační krém na ruce od Mary Kay. To je bomba. Prostě poprvé v životě moje ruce nejsou v zimě suché po použití krému.

A jak se všude moc topí, tak vzduch je přesušený a právě na osvěžení používám termální vodu od Avène.  

Takoví malí pomocníci. Nejdou vidět, ale udělají hrozně moc práce :-)



4 komentáře:

  1. Balzámy jsou pro mě přes zimu věc bez které nevyjdu z domu a když už ho zapomenu okamžitě se vracím i kdybych měla přijít pozdě:D

    OdpovědětVymazat
  2. Balzámy jsou pro mě nezbytné i přes léto a Neutrogena je skvělá! Škoda vyšší ceny. Ale teď se mi docela osvědčil klasický Astrid s jojobovým olejem. O nějaké termální vodě pořád uvažuju, ale stále doma nemám nic...

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Termální voda je super, třeba i když se večer učíš a potřebuješ osvěžit, úžasná věc ... :-)

      Vymazat
  3. Balzámy jsou pro mě nezbytností celoročně a krém na ruce také
    http://lifestylebydominique.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat