pondělí 28. dubna 2014

DERMACOL LIP GLOSS

Ahoj krásky,

od značky Dermacol, nemám snad ani jednu věc, ale jo. Mám. Make-up cover, který perfektně kryje.

No a tak jsem si řekla, že jaksi ani nemám lesky, tak proč nevyzkoušet právě od Dermacolu. Chtěla jsem světlé, protože když nebudu mít rtěnku, tak použiji jen lesk, aby rty vypadaly plnější.

Lesk je příjemný, není nějak extra navoňaný, to já nemusím. Pěkně voní a chvilku po nanesení už ho necítíte, což se mi líbí. Pěkně přilne k rtům, ale nelepí. A vydrží docela dlouho. Přijde mi, že mám rty hydratované a takové vláčné. Což bohužel některé lesky neumí, ale tady je to fakt perfekt. Aplikátor je klasický, co se nejvíce objevuje u lesků.

Vzala jsem si odstíny 01 (tělový) a 02 (lehce růžový) a jsem spokojená.

Stay beautiful








1 komentář:

  1. Taky mám makeup cover a nemůžu si ho vynachválit :) a strašně se mi líbí ten design lesků :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat