čtvrtek 22. května 2014

ESTÉE LAUDER DOUBLE WEAR

Krásný den,

původně jsem si šla koupit řasenku od Lancôme Hypnôse Doll Eyes ... no a odešla jsem s řasenkou od Estée Lauder Double Wear. 

Když mi byla nabízena, paní prodavačka mi ji přirovnávala k Lancôme Hypnôse. Takže jsem neměla nejmenší důvod ji nevzít.

Má jednu perfektní vlastnost, a to, že se odstraňuje teplou vodou. Na to jsem přišla, aniž bych si o tom četla. Prostě drží, dokud Vás teplá voda nerozdělí :-) Což se mi líbí, pak jen lehce dočistím a je to.  

Přes den se vůbec nedrolí. Nestane se mi, že bych měla malé kousky řasenky popadané pod očima. Vydrží až 15 hodin.

I když jsem odešla s jinou řasenkou, než jsem původně chtěla, vůbec jsem neudělala špatně. Můžu jen doporučit ...

Stay beautiful ...









Žádné komentáře:

Okomentovat