pondělí 26. května 2014

MY EVERYDAY ROUTINE

Ahoj krásky,

věřím, že čištění pleti každé ráno a večer všichni berou jako samozřejmost, tak jako čištění zubů. Vždyť to zabere cca 3- 5 min. A to je v poho. Pojďte mrknout, co momentálně používám já ...







1. Odličovač očí
Odlíčení je s ním bleskové, šetrné, je určen na citlivé oči, nebo pro nositelky kontaktních čoček, takže vaše oko vůbec nedráždí. A zanechá ho naprosto vyživené, jemné, pěstěné, na dotek hrozně příjemné. Už nedám nikdy z ruky. Ještě se mi nestalo, že by mi s ním někdy zaštípaly oči.




2. TimeWise Čistící krém 3 v 1
Mycí krém otevře póry a vymyje všechny nečistoty a zanechává pokožku jemnou, vláčnou, příjemně svěží. Je potřeba vymýt pleť do hloubky, zbavit ji toxických látek a zároveň nám vytvoří takovou cestičku pro ty výživné látky, které budeme aplikovat po vyčištění pleti. Pleť zanechá hebkou a dokonale ji vyčistí.




3. TimeWise Hydratační regenerační tonikum
Tonik osvěžuje pleť, dočišťuje pleť, hydratuje. Preventuje vzniku zánětu a vyrovnává hydrolipidový film na pleti, neboli ph. Jednoduše řečeno, to co je suché se bude víc mastit a na smíšené části pleti (t-zóně) se bude více regulovat mazotok. Vyrovnává ten rozdíl pleti.




4. TimeWise Hydratační krém proti stárnutí 
Krém je příjemný v tom, že působí do hloubky a hydratuje tu pleť. Perfektní je, že stimuluje pleť k tvorbě vlastních látek, tzn. že jí nedodává z venku žádný doping. Ale naopak podporuje buňky, aby sami produkovaly, to co umí a byly čím dál tím déle mladé. Na krému je perfektní, že je zároveň denní i noční. Nezanechává mastný film, bleskově se vstřebá a nepne pokožku.




5. TimeWise Zpevňující oční krém
Pleť v okolí očí je s tímto zpevňujícím očním krémem perfektně hydratovaná. Teď už se mi nestává, že bych měla okolí očí dehydratované. Ano i tak jemná kůžička pod očima může být dehydratovaná a to jsem poznala vždy, když jsem použila korektor. Stačí malé množství krému vklepat pod oči a pod obočí. Nedává se na pohyblivé víčka.


4 komentáře:

  1. Juj, mám úplně tu stejnou řadu! Už bych neměnila! :-)
    www.chicoco.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Odličovač musí být opravdu skvělý! snad budu mít možnost ho vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem zapomněla dodat je to, že se po něm můžeš hned namalovat, aniž by se ti líčení rozmazalo a to díky tomu, že neobsahuje žádný olej.

      Vymazat