úterý 24. června 2014

MAYBELLINE COLORAMA

Ahoj kočky,

léto v plném proudu a na nehtech samé výrazné barvy. Tak jsem zkusila novinku od Maybelline Colorama Bleached Neons odstín 241. Proč ne?? Pastelové barvy miluji a k tomu v neonové barvě ... jasně. 

Ale moje nadšení asi předčilo výsledek. Lak musíte opravdu precizně nalakovat. Nestačí jedna vrstva, nestačí dvě vrstvy, až při třech jsem byla spokojená. A na fotce mám dokonce čtyři. Protože i při dvou vrstvách dělá holá místa. Což nemám ráda.

Po zaschnutí není lak ani matný ani lesklý. Takový polomatný. Když jsem měla ty čtyři vrstvy, tak mi lak vydržel dlouho, pět dní a v pohodě. Ale platí to u většiny laků, čím více vrstev, tím větší výdrž. S hodnocením je to u mě tak 50 na 50. 

Stay beautiful










Žádné komentáře:

Okomentovat