pondělí 22. září 2014

ASTOR SOFT SENSATION LIPSTICK

Krásný začátek nového týdne krásky,

já bohužel ležím v lůžku s kapesníkem v ruce. Mám hroznou rýmu. Jen nevím, kde jsem ji chytla.

Ale co vím, je že Astor má úžasný odstín rtěnky. Jde o odstín 202 Rose Paradise z kolekce Soft Sensation Lipstick. 

Rtěnka je velice jemná, krásně pigmentovaná, hydratační. Barva díky tomu, jak je pigmentovaná vydrží dlouho a ani mi nevadí, když se lehce slíbá. I tak je barva pěkná.

Obsahuje Vitamin A, C, E a kolagen. Což se mi líbí, že rtěnka kombinuje zářivé barvy a intenzivní péči v jednom produktu. Pomocí SPF 20 vám chrání rty před slunečním zářením.

U mě je to první výrazná rtěnka co nosím. Musela být dobrá konstalace hvězd, protože vždycky mě tyto odstíny lákaly, ale byla jsem slaboch. A nyní si tu originalitu a výjimečnost užívám a připadám si s takovou výraznou barvou na rtech hrozně sexy. 

Dodalo mi to hrozně sebevědomí. Přitom to nic není .... Je to prostě o pocitu, vždyť je krásné být sama sebou. A s touto rtěnkou jsem na 100%

Stay beautiful ...











2 komentáře:

  1. Krásná barva. Na rtech ani nevypadá tak řvavě jako v obale. Od Astoru ještě žádnou rtěnku nemám, ale myslím, že to budu muset napravit, když je tak skvělá :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup :-) jsem opravdu moc spokojená. Na fotce to moc nejde vidět, ale je opravdu výrazná, budu muset nafotit lepší fotku s celým makeupem.

      Vymazat