čtvrtek 5. března 2015

NUXE HUILE PRODIGIEUSE

Určitě nikomu z Vás neunikl tento zázrak v podobě suchého multifunkčního oleje. Já osobně jsem z něho také unesená.

Když začnu obalem, je úplně nejvíc rozkošný a luxusní. Opravdu se s ním cítím vyjímečně a velmi luxusně. Já osobně mám limitovanou edici s motivem Eiffelovy věže.

Existují dva druhy, jeden bez třpytek a druhý s třpytkami. Já mám ten bez. A i když neobsahuje třpytky, krásně také dokáže rozzářit pokožku.

Je opravdu multifunkční. Jde použít téměř na cokoliv. Nejvíce ho používám na tělo. Také na obličej, ale musím se přiznat, že jsem měla ze začátku strach. Přeci člověk vidí jen olej. No a když použiji po vyčištění pleti tonikum, na to sérum proti vráskám, sérum na rozjasnění a sérum na póry, tak jsem se bála, jak na pokožce bude vypadat tento olejíček s makeupem. No a výsledek. Perfekt. Mé obavy byly zažehnány. Je to fakt kvalitka. 

Koupila jsem si ho před Vánocemi v tom velkém balení a už mám další :-)

Vřele doporučuji. Moc !!!

Stay beautiful ...














Žádné komentáře:

Okomentovat