čtvrtek 26. března 2015

REAL TECHNIQUES

Úplně luxusní štětce na pleť. Co víc dodat. Jsem těmito štětci naprosto unesena i Sam a Nic, které sleduji na Youtube nějaký ten rok.

Mám je od prosince a nemůžu na ně říci ani jednu výtku. Jsou krásně měkučké, hodně husté, absolutně neškrábou, nevypadl mi z nich snad ani jeden chlup.

Buffing brush (půjdu zprava, viz foto níže)
Luxusní věcička na tekutý makeup. Můžete ho používat i na pudr, na který je určen. Ale u mě jednoznačně vede s tekutým makeupem.

Detailer brush
Jak název napovídá, jedinečná záležitost na detaily. Pokud máte akné a nevíte si rady s krytím, není nic jednoduššího než vzít korektor a tento štětec. A je po problému.

Pointed foundation brush
Právě tento štětec je určen na tekutý makeup. Já ho především používám na zakrytí kruhů pod očima. Protože se mi zná malý a potom nanášení makeupu na celý obličej je zdlouhavé. Mám větší štětec a s ním je to rychlejší. Jo a je také perfektní na konturování obličeje.

Contour brush
Konturovací štětec, na který jsem se nejvíc těšila a Buffing brush ho snad i předběhl :-) Ale perfektně se s ním opravdu konturuje obličej. Opravdu luxusně dělá, co má (na co je určen). Takže opět, nemám výtku.

No a všechny štětce jsou krásně zabalené a balení obsahuje i cestovní pouzdro. Což se mi hodí, když jedu někoho malovat, nebo jedu na dovču, výlet, k našim ....

No ale už se nemohu dočkat, jak si koupím jejich novou řadu štětců. Vypadá neskutečně luxusně!!!! Obal prodává ...

Stay beautiful ...











4 komentáře:

  1. Cool!


    Check out my new post on my blog about "the Lady in Red - Provence"
    http://carrieslifestyle.wordpress.com

    Posts online about Hollywood, Beijing, South Africa...

    OdpovědětVymazat
  2. I don't know what I would do without my cherished makeup brushes! This is a very informative post!!!

    (='.'=)
    -Lauren
    adorn la femme

    OdpovědětVymazat
  3. They look really great! I need some new ones ^^
    Love from France!
    Bisous <3!

    Cécile

    www.maxcebycecilej.com

    OdpovědětVymazat