úterý 14. dubna 2015

RIMMEL 60 SECONDS SUPER SHINE BY RITA ORA

Koupila jsem si naprosto jarní barvičku laku na nehty od Rimmel z kolekce 60 seconds super shine by Rita Ora. Jsem z tohoto odstínu naprosto nadšená, jedná se o odstín 408 Peachella. Taková meruňková, či jemňouký odstín korálové.

Proč je v názvu Super Shine ??? Protože lak slibuje, že obsahuje podkladovou vrstvu, bohatou barvu a zároveň lesklý vrchní lak v jednom. Musím vyzdvyhnout maxi štěteček, kterým se mi nehty perfektně lakují. Já je mám moc ráda,

Co se týče výdrže, tak lak mi vydřel krásný do středy a lakovala jsme si jej v neděli. Ve čtvrtek už jsem měla lak na pravé ruce oprýskaný. Takže bych musela přelakovávat ve středu, kdybych chtěla dokonalé nehty. 

Odstínů je 10, mě se líbí všechny, kromě odstínu 400 Tangerine Tent, ten mi přijde moc oranžový. A odstín 270 Sweet Retreat mi přijde úplně k nakousnutí, tak přikoupím a určitě ještě další, jsem z těch odstínů opravdu hrooozně nadšená,

Jinak můžete laky objednat na: www.rimmel.cz  

Stay beautiful .,,











Rita Ora











5 komentářů:

  1. Tahle kolekce se strašně povedla!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Další kolekce, který se jim povedla. Tahle barvička je fakt hezká :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  3. I heard a lot of this product line and from your post it seems good. Thanks for sharing my dear! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpovědětVymazat
  4. Love the Rimmel Rita Ora nailpolish collection!
    http://fashion-soup.com/

    OdpovědětVymazat